SPERGEL DÁNIEL

-

Vallom, hogy olyan célokat kell adni mindenkinek, melyek elérhetőek és reálisak. Saját példámból kiindulva tudom, hogy a funkcionális edzés mennyit adhat az életünkhöz, így hitelesen tudom továbbadni nem csupán a szakmai oldalt, de azt a lendületet és hozzáadott értéket, melyeket én is kaptam ettől az mozgásrendszertől és közösségtől:

Súlyzós edzést korábban csak kiegészítésként használtam egyéb sportok mellett (pl.: evezés, krav maga, vívás, íjászat, és még sok más, amit több-kevesebb ideig csináltam). Akkor viszont még nem tudtam, mit-miért és hogyan kéne hibátlan formával csinálni, így ez az eredmények hiányában meg is mutatkozott…

Amikor elkezdtem a Thorban edzeni nagyon hamar érzékelhetö volt a fejlödés, mind eröben, mind pedig fizikumban. Egy jól felépített és jó alapokon nyugvó rendszert ismertem meg itt, ami annyira megtetszett, hogy többet akartam tudni a mögötte rejlö tudományról. Ezért elkezdtem utánajárni a dolgoknak, cikkeket olvasni, podcasteket hallgatni, valamint szemináriumokra járni (Mobility, BIG3, …). Minél többet tudtam meg az erőedzés világáról, annál inkább magával ragadott, és annál többet akartam még megtanulni.

Ezért, első lépésben jelentkeztem a Thor FMT Level I.-es edzőképzésre, majd sok más képzést is elvégeztem ( Fmt Level II: kettlebell intructor, felfüggesztéses hevederek, HRT, Boyle CFSC) és folyamatban is vannak jelenleg továbbképzések (erőemelő sportedzö), hiszen az önképzés nélkül lehetetlen követni a piacot.

Márpedig számomra fontos, hogy a vendégeimnek a lehető legtöbbet tudjam adni.

Elsősorban funkcionális csoportos, illetve személyi edzéseket tartok, de közel áll hozzám az erőemelés is (amiben versenyzem), valamint az erőnléti edzés is, mint sportág-kiegészítés sportolóknak.

Specifikusan állóképességi edzéseket tervezek evezőgép használatával, illetve az evezésben töltött éveknek köszönhetően az evezősportokat űzők részére speciális erőnléti edzéseket is tartok, melyek főképp a holtszenzonban nyújtanak segítséget a sportolóknak!

Várom az olyan embereket, akiknek nagy céljaik vannak, és hajlandóak tenni érte! Ez lehet fogyás, izmosodás, jobb egészség, vagy akár valamilyen teljesítményorientált cél is.

 

Születési hely: Budapest

Születési idő:1991.10.06
Magasság: 170 cm
Súly: 80 kg
Szakterület: Erőedzés, táplálkozás, állóképesség fejlesztés
Órák: Thor Beavatás // Atheltic Body // UST

Kedvenc gyakorlat: Guggolás, Deadlift
Legjobban utálom: Nincs
Sportmúlt: Evezés, íjászat, vívás
Kedvenc sportoló: Brett Gibbs, Pete Reed

Példaképek a szakmából: Michael Boyle, Greg Nuckols

Képzettségem:THOR FMT level 1. // Kettlebell instructor // Suspension trainer // HRT // CFSC Level I.

 


Órarend

h
k
sz
cs
p
7:00-8:00
Hétfő
7:00-8:00 :
7:00-8:00 :
ATH
7:00-8:00 :
7:00-8:00 :
ATH
7:00-8:00 :
ATH
8:00-9:00
Hétfő
8:00-9:00 :
8:00-9:00 :
UST
8:00-9:00 :
8:00-9:00 :
UST
8:00-9:00 :
UST
17:00-18:00
Hétfő
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
UST
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
UST
17:00-18:00 :
UST
18:00-19:00
Hétfő
18:00-19:00 :
18:00-19:00 :
UST
18:00-19:00 :
18:00-19:00 :
UST
18:00-19:00 :
UST
19:00-20:00
Hétfő
19:00-20:00 :
19:00-20:00 :
UST
19:00-20:00 :
19:00-20:00 :
UST
19:00-20:00 :
UST
Hétfő
Kedd
7:00-8:00
ATH
8:00-9:00
UST
17:00-18:00
UST
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST
Szerda
Csütörtök
7:00-8:00
ATH
8:00-9:00
UST
17:00-18:00
UST
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST
Péntek
7:00-8:00
ATH
8:00-9:00
UST
17:00-18:00
UST
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST