HIIT Project

HIIT Project 

MÁJUS 30-tól egy profi program indul!

Vadiúj edzéstípust kínálunk, melynek a szakmai hátterét nem akárki állítja össze számodra!

Amennyiben az állóképességeden szeretnél javítani, vagy állóképességi sportot űzöl, akkor a lehető legjobb helyen jársz!

Legyen az kerékpározás, futás, evezés, vagy akár labdajátékok, akkor nélkülözhetetlen, hogy a cardio-munkád kiemelkedő legyen!

Tégy lépéseket, hogy életed legjobb formájába kerülj! Ebben pedig egy specialista segítségére lesz szükséged!

Papp Károly a Thor Academy révén először oktatóként csatlakozott a Thor rendszeréhez, azonban mostantól együtt is tudtok vele dolgozni!

Karesz neve önmagában garancia arra, hogy lehető legprofesszionálisabb edzéstervezés mellett érhesd el céljaidat!

Rövid bemutatást IDE KATTINTVA olvashattok.

 

MIT IS KÍNÁL SZÁMODRA A HIIT PROJECT?

 

 

 

 

 

A fejlesztés két alappilléren nyugszik.  Az egyik a holisztikus szemlélet. Soha nem csak egy-egy szempont szerint végzem a program kialakítását, hanem minél szélesebb sportolói spektrumot elemezve alakul ki az optimális edzésterv.  A munkahelyi, vagy családi környezet jelentette hatások. A mindennapi élet rutinja, a sportoló szokásai. Ezek olyan külső környezeti hatást jelentenek, amely jelentősen befolyásolják a legjobb edzéstervet is. Ezek figyelembe vétele fontos a jó programhoz. Emiatt évek óta használok olyan elemző technológiát, amit minden sportolómnál alkalmaztam. Így jól lehetett optimalizálni a külső környezetből érkező teljesítményt befolyásoló faktorokat. 

Ez magába foglalja a másik szempontot – ez tulajdon képen az edzői hitvallásom is -, eszerint a sportoló nekem mindig a partnerem. Nem „Én vagyok, és Ő van”. „Mi vagyunk együtt a közös sikerért!” Nem külön-külön dolgozunk, hanem együttesen, az Ő indivídumát szem előtt tartva formálom a tervet olyanná, aminek segítségével érheti el a teljesítménye a legmagasabb szintet.

A legmagasabb teljesítmény csak egy „edző+sportoló komplexben teljesedhet ki”. Mindenkiben ott van a legmagasabb teljesítmény lehetősége. Függetlenül attól, hogy naponta kétszer edz, vagy 8-10 óra munka után, este tud az edzéssel foglakozni. Mindenkitől azt kérem, hogy fogalmazzon meg egy célt! Hova szeretne eljutni? Ezután segítek olyan programot megalkotni, aminek segítségével végig tud menni a célig vezető úton. Sok kollégám nem értette meg korábban, miért támaszkodom ilyen mértékben a sportolóimra. Számukra sportolójuk csak egy eszköz volt az egyéni sikerük felépítésében. Ők elfelejtették a legfontosabb szempontot! 

„Minden edző a sportolói vállán állva lesz magasabb!”

Ha sportoló elhivatottsága találkozik egy holisztikus edző szemlélettel, akkor a siker nem marad el!

A legkorszerűbb elemzési, és statisztikai módszerek biztosítják azt, hogy akár napi edzői kapcsolat nélkül is lehetőség legyen a sikeres fejlődésre. 2022-ben adva van a lehetőség arra, hogy egymástól távol is sikeresen tudjam támogatni a teljesítmény fejlődését.

  1. HIT Project 1.0 

Rekreációs sportolók fejlesztése azzal a céllal, hogy olyan alap kondíciót építsünk fel, amely alapot ad a későbbi 2.0 szint eléréséhez.

  1. HIT Project 2.0

Amatőr és fél profi sportolók részére. Akik már egy hosszabb edzésmúlttal rendelkeznek. Heti rendszerességgel edzenek. Ha valaki 40-45 perc folyamatos futásra, vagy 30-35 perc evezésre képes. Állandó tempóban, állandó aerob értéket mutató pulzusérték mellett, akkor elkezdheti a 2.0 szintet.

  1. HIT projekt 3.0

A 3.0 szintre lépés feltétele a 60 perc folyamatos aerob munkavégző képesség. A sportági sepcifikumnak megfelelő intervall terhelés magas szintű végzése.

Példa 1: fél maratoni futóknál: 6-8×3 perc futás 10-12 perc anaerob reakcióval és dinamikus pulzus megnyugvással a pihenőkben.

Példa 2: Kettlebell versenyzőknél a 10 perces terhelési szakaszra készülve a sportoló képes 5×2 perces intervallum versenytempóban, dinamikus pulzus megnyugvással végrehajtani.

Példa 3: Sportjátékos, küzdősportoló, teniszező 20-30 másodperces időközönként képes a sportoló 3-8 másodperces maximális intenzitású sportág specifikus mozgást végrehajtatni. 4-6 perces szakaszokban 3-6 alkalommal.  

Hybrid edzések személyesen és online!
Három bérlettípust különböztetünk meg, így a távolság és életvitelhez igazítva is megtalálhatod a számodra leginkább megfelelő megoldást!
Az edzésterveket elektronikus formában megkapod, de a legalapabb csomagban is szükség lesz személyes felmérésre, illetve havi konzultációkra. Azonban nem csak edzéstervet biztosítunk, hanem komplex csomagokkal is várunk a programban:
Helyszíni támogató edzésekkel, teljesen személyre szabottan rendszeres közös munkával támogatjuk a felkészülésed, melyre heti egy alkalommal, vagy akár heti 2 alkalommal is van lehetőséged.
Fontos hangsúlyozni, hogy mindez teljesen személyre szabott munkát jelent, melyben a te szükségleteidnek és céljaidnak megfelelő programot állítjuk össze és kísérjük végig!
A helyszíni edzések helyszíne: THOR GYM Újbuda, időpont lehetőségek pedig a hetfői és szerdai napokon lehetségesek, előre egyeztetve.
Havi bérlet opciók:
online bérlet: 20.000,-  edzésterv és havi 2 online konzultáció, havi 1 személyes felmérés
hybrid bérlet: 25.000,- edzésterv és heti 1 személyes, vezetett edzés, havi egy felmérés
hybrid extra bérlet: 30.000,- havi edzésterv és heti 2 személyes, vezetett edzés, havi egy felmérés
Érvényes THOR GYM bérlettel rendelkezőknek:
– online kiegészítő: 15.000,-
– hybrid bérlet: 20.000,-
– hybrid extra bérlet: 25.000,-

VÁGJ BELE TE IS A PROGRAMBA, s érd el életed legjobb formáját!

JELENTKEZÉS ÉS BEFIZETÉS:

Jelentkezéshez küldj emailt az info@thorgym.hu email címre!

A leveledben kérlek tüntesd fel, melyik csomag érdekel!

A csomag díját kizárólag banki utalással, vagy banki pénztári befizetéssel lehet befizetni!

Bankszámla szám: OTP Bank
11773339-90323094-00000000  / Papp Károly egyéni vállalkozó

Közlemény rovatba a nevedet és a “HIIT’ szót írd.

 

Ajánlás

“Az edzettségi állapot objektív mutatói minden sportágban hozzásegítenek ahhoz, hogy az edző ne csak a vizuális benyomásai alapján készítse el felkészítési programját.

A sportolónak szintén konkrétumokkal szolgál ahhoz, hogy a lehető legtöbbet nyújtsa a felkészülés minden periódusában.

A versenytornában a polár eszközöket PAPP KÁROLY kolléga önzetlen segítségével és nagy szakmai hozzáértése mellett próbáltuk ki, és használtuk a talajtorna gyakorlatok speciális állóképességi szintjének felmérésére, ill. annak javítására.

A konkrét felmérési eredmények a tornász edzésfeladatokkal történő lelki azonosulását is segítették.

Mindenkinek ajánljuk – a sportága adta lehetőségeinek megfelelően– kipróbálásra, az edzésmunkában történő rendszeres használatra, Papp Károly elemző munkája tapasztalatainak megismerését és felhasználását a magas szintű eredmények eléréséhez.”

Unyatinszki Mihály és Unyatinszkiné Karakas Júlia

torna mesteredzők

(Ónodi Henrietta olimpiai arany- és ezüstérmes tornásznő felkészítői)